Related Posts with Thumbnails

Selasa, Januari 5

AVATAR PECAH PANGGUNG KAUT LEBIH 1 BILLION

wow!!memang hebatlah filem arahan james cameron ni!!bayangkan selepas 17 hari sahaja masuk panggung di seluruh dunia,filem tersebut mengaut 1.19 billion!!

aku sendiri pun tak watch lagi!!ingat nak download je..hehehe..aku xde mase lah nak buat semua tu..aku tengah sibuk study nak face pmr oktober nanti..tentang filem ni,aku rasa memang best bcoz ramai sangat yang puji filem ni!!

korang tahu tak yang pengarah filem ni merupakan pengarah filem paling box-office sekarang ni iaitu "titanic" yang juga filem favourite aku!!james cameron ni memang hebatlah..dia bijak menghasilkan filem yang berkualiti dan lain dari yang lain!!

aku pun tak tahu bila aku boleh watch movie ni!!mungkin dalam masa terdekat atau after pmr finish..buat masa ni,aku fikir aku x boleh sangat nak care pasal movie2 ni..kena focus belajar..hope one day i'll watch it!!


0 re$pon$:

Catat Ulasan