Related Posts with Thumbnails

Jumaat, Januari 8

REVIEW ALBUM ANIMAL-KE$HA

rasanya di malaysia ni dah ramai kot yang dah kenal ke$ha kan..yang nyanyi lagu tik tok tu..memang best lah lagu tu!!meletup habis

album ni dipasarkan pada 5 januari 2010 di united states..tapi tak tahulah album ni available lagi ke tak di malaysia..aku memang tak beli lagi album ni,tapi aku dah dengar kesemua lagu-lagu dalam album ni di official ke$ha's myspace music

apa yang aku boleh aku simpulkan,album ni memang superb!!penuh dengan hits..kalau korang tak caye,try lah klik link di atas ni..ganre muzik yang dibawakan oleh ke$ha ialah pop,dance electronic..muzik dia ni macam lady gaga lah jugak..rancak!!
suara dia ni pun ok jugak..aku pun dah tengok dia punya performance,not bad..lagu yang aku paling suka dalam album ni sudah semestinya "tik tok" dan "dinasour"..semua lagu dalam album ni ke$ha sendiri yang jadi komposer..memang berbakat lah dia ni..pemuzik di hollywood pun ramai yang puji album ni..aku rasa dia ni boleh jadi antara penyanyi yang hebat nanti menandingi britney spears,lady gaga dan lain-lain..

LAGU-LAGU DALAM ALBUM NI:

1-Your Love Is My Drug"

2-Tik Tok
3-Take It Off
4-Kiss n Tell
5-Stephen
6-Blah Blah Blah
7-Hungover
8-Party at a Rich Dude's House

9-Backstabber
10-Blind
11-D.I.N.O.S.A.U.R.
12-Dancing with Tears in My Eyes 13-Boots & Boys
14-Animal

rated aku untuk album ni:****

-maturedBOYxxx-

0 re$pon$:

Catat Ulasan