Related Posts with Thumbnails

Rabu, Januari 20

EXAM

dah lama aku tak post..sori,tersangat lah bz..kalau aku on pun,update twitter n facebook je..

perkembangan terbaru aku ialah aku bakal menghadapi exam pertama tahun ini pada minggu hadapan..bermula 27 januari until 2 februari..ujian ni memang diadakan khas bagi menilai pelajar2 untuk permulaan..usually,exam yang dipanggil "TOV" ni memang susah..tapi tak tahu lah macam mana kan..

dalam hati aku ni,berdebar lah jugak kan even ini bukan pmr lagi..aku tetap kena buat yang terbaik..betul tak??subjek yang paling aku gerun tentulah bahasa arab dan sains..tapi more to sains lah..memang pening kepala lah kalau anda semua berada di tempat saya..sains form 3 memang susah!!bayangkan setiap hari kena belajar structure body..dah lah bercabang2,berbelit2 n other..

tak lah sampai tension macam gambar ni..hehehe

tapi apa lah daya aku kan??dah buku teks tu kata kena belajar ni,so aku belajar je lah kan..tapi nasib baik lah cikgu yang mengajar sains aku ni jenis sporting..x garang lah..agaknya lah kalau cikgu ni garang,rasanya susah lah nak masuk apa yang dipelajari kan!!

ooo...lupa nak beritahu yang kelas aku ada pelajar baru dari johor but dia asal orang terengganu..seorang budak lelaki yang agak pendiam tetapi bijak!!rasa-rasanya ramai pelakar perempuan yang nak tackle dia..hahahaha..just my feeling..i dunno the truth..

so tolong ya doakan aku agar aku dapat jawab soalan peperiksaan dengan baik dan lancar ya..

maturedBOY:jangan lupa mengundi dato siti nurhaliza untuk penyanyi wanita popular dan bintang paling popular di abpbh2009!!

0 re$pon$:

Catat Ulasan