Related Posts with Thumbnails

Jumaat, Januari 22

RATED R-RIHANNA

semalam aku baru je siap download album rihanna yang terbaru yang bertajuk "Rated R"...

komen aku tentang album ni adalah sangat hebat!!dari lagu pertama hinggalah lagu terakhir,semuanya memang menghiburkan dan tidak bosan..aku paling suka lagu "russian roulette" dan "hard"..

album ni memang menampilkan sisi kematangan rihanna sebagai penyanyi..suara dia best..vokal memang power!!tengok saje cover album ni..muka macam nak makan orang!!betul tak??maybe dia terlalu geram dengan chris brown yang menumbuknya pada awal tahun lepas..

tapi tak sia-sia tempoh pembikinan album ni yang begitu lama tapi berkualti wa cakap!!sungguh..tak tipu..try lah beli..aku ni download je cos xde bajet!! hehehehehe..dalam album ni,ada beberapa ganre muzik yang belum pernah rihanna bawakan sebelum ini..contohya lagu "russian roulette"..


bukti kehebatan album ni apabila terjual 181,000 unit pada minggu pertama di pasaran di amerika syarikat!!wow!!..kepada yang belum dapatkan album ni,silalah dapatkannya di kedai yang berdekatan..

LAGU-LAGU DI DALAM ALBUM NI:
1-mad house
2-wait your turn
3-hard
4-stupid in love
5-rockstar 101
6-russian roulette
7-fire bomb
8-rude boy
9-photographs
10-G4L
11-te amo
12-cold case love
13-the last song

rate aku untuk album ni-*****

maturedBOY:ulasan di atas ni adalah hasil tulisan aku sendiri..bukan copy and paste..tq

0 re$pon$:

Catat Ulasan