Related Posts with Thumbnails

Rabu, Januari 27

FIRST DAY OF TOV TEST

pagi tadi adalah hari pertama aku menduduki ujian tov 2010 pmr yang juga ujian pertama pada tahun ni..

pagi tadi subjek pendidikan islam dan bahasa melayu kertas 2..kertas pendidikan islam boleh dikatakan 50:50..ada susah ada senang..tapi aku minat subjek ni..wajib kena dapat A dalam pmr nanti..malu lah aku kalau tak dapat A kan..

bahasa melayu kertas 2 amat menyenangkan..bukan mahu riak tetapi itu kenyataannya..alhamdulillah,idea2 nak buat karangan cepat je aku dapat..jadi menulis pun lajulah..mungkin aku dah terbiasa dengan soalan2 ni kot..maybe..

pada masa yang sama,aku sangat2 geram!!bayangkanlah dah form3 pun ada lagi yang meniru dan berbincang smasa exam!!cikgu2 pulak lepas masuk kelas,keluar merayau2..memang senanglah pelajar2 ni nak meniru..ada juga kawan aku yang tanya aku smasa exam,but aku buat "bodoh" je.... hehehehehe

tak tahulah apa nak jadi dengan diorang ni..even aku tak bijak,at least aku tak meniru.. bagi aku biarlah diorang dengan perbuatan diorang..tak ada apa yang nak dibanggakan apabila dapat markah tinggi cos disebabkan meniru!!tak de maknanya!!

maturedBOY:doakan aku dapat keputusan yang cemerlang..amin...

0 re$pon$:

Catat Ulasan