Related Posts with Thumbnails

Jumaat, Januari 22

SI BOTAK HAGEMARU

rasanya dah ramai yang kenal kartun hagemaru ni kan..yang kat astro ceria tu..aku tahu memang ramai orang yang suka tengok kartun ni termasuklah aku sendiri..

kartun ni memang kelakar!!memang tak bosan even ulang tayang yang sama..macam budak2 pulak aku ni..tapi betul2 best!!cerita ni start tayang di astro ceria pada akhir tahun 2008..mula2 aku pun tak suka jugak..tapi lama-kelamaan boleh suka!!

as we know,kartun ni mengisahkan seorang budak yang pelik dan kedekut bernama "hagemaru"..aku paling suka tengok family dia yang lebih dashyat kedekut dan kepelikannya..best kan jadi diorang..hidup sentiasa ketawa..tak payah nak sedih2!!

kalau boleh semuanya mahu percuma!!hahahahaha..for me,mak dia lebih menyakitkan hati!!hehehehe..semua yang hagemaru minta ada je benda2 yang pelik dia buat!!mamamamamamamamamamama!!kadang2 sian lak aku tengok hagemaru..

kat sekolah pulak,cikgu sakura kena melayan kerenah hagemaru..memang menyakitkan mental!!tapi kalau tak ada hagemaru,cikgu sakura dan kawan2 hagemaru mesti sunyi!!dalam duk nakal,ada juga orang yang sayang kat dia!!

boleh dikatakan,semua benda yang dibuat hagemaru dan keluarganya semua dalam situasi pelik!!tapi diorang hidup bahagia..betul tak??


antara episod2 hagemaru..enjoy!!






maturedBOY:sekarang ni aku tengah cari komik2 hagemaru..pegi kedai x jumpa pun..ada sape2 boleh tolong aku nak cari kat mane??atau di negeri aku,terengganu x sampai lagi??aku nak sangat baca komik hagemaru..hehehehe

0 re$pon$:

Catat Ulasan