Related Posts with Thumbnails

Rabu, Januari 27

AVATAR MENUNDUKKAN TITANIC

akhirnya filem Avatar berjaya mengatasi rekod filem Titanic sebagai filem paling box office di dunia...

aku sebagai peminat setia Titanic..tak kecewa pun..bagi aku kedua2 filem ni sangat hebat..apatah lagi pengarahnya adalah orang yang sama...

setakat ni Avatar mengaut 6.317 billion manakala Titanic kutipan keseluruhannya 6.226 billion..memang hebatlah kan pengarah filem2 ni..bayangkan dalam masa 13 tahun,dapat lahirkan 2 filem paling box office di dunia..tahniah james cameron!!

pastinya kutipan keseluruhan Avatar boleh meningkat lebih tinggi..mungkinkah akan berjaya mencapai 10 billion??rasanya tak mustahil..dengar-dengarnya Avatar akan ada sekuelnya akan datang..macam mana ni??aku sendiri pun tak tengok lagi filem ni..wuahhhhhhhhh!!

mesti lepas kalau james cameron buat filem,orang serbu panggung kan!!orang dah percaya pada bakatnya yang hebat mengarah filem!!rasanya ramai kot kat malaysia ni yang tak kenal james cameron..takpe..nah,aku letak gambar dia..

Avatar dan Titanic adalah dua kisah yang berbeza..jadi memang tak hairan lah kenapa Avatar boleh pintas Titanic..orang zaman sekarang memang suka filem yang lain daripada yang lain..sentiasa inginkan perubahan..


for me,Titanic tetap hebat!!aku memang tak puas tengok filem ni..ingat nak beli dvd filem ni or download je..filem ni amat menyedihkan..kekuatan cinta jack n rose amatlah kuat..hahahaha..jiwang lah pulak aku ni!!

persoalannya,adakah akan ada filem lain yang dapat mengatasi Avatar dan Titanic suatu hari nanti??we wait and see!!




0 re$pon$:

Catat Ulasan