Related Posts with Thumbnails

Khamis, Januari 28

ALWAYS SUPPORT DATO SITI

sekarang ni kecoh satu malaysia tentang penarikan diri yang dibuat oleh dato siti nurhaliza pada anugerah bintang popular berita harian pada tahun hadapan..aku mula2 juga amat frust dengan keputusan dato siti..tapi lama kelamaan aku boleh terima kenyataan tu..

bagi aku lah kan,niat dato siti tu ikhlas nak bagi peluang kepada artis2 lain untuk merasa merangkul anugerah di abpbh..dato siti pun ada cakap bukan anugerah yang dikejar..

tapi yang aku tak tahan dakwaan sesetengah peminat artis2 lain yang mengatakan dato siti tarik diri sebab takut kalah!!diorang ni memang guna jalan mudah nak tarik undian!!!memang tahu sangat agenda diorang ni iaitu nak menjatuhkan dato siti almaklumlah dato siti kan artis no1 negara!!

aku yakin peminat2 dato siti tak akan lari!!peminat2 beliau semuanya setia kan!!termasuklah aku..kepada sitizoners,jangan pedulikan apa yang dikatakan orang kepada dato siti!!yang penting kita kerja keras mengundi dato siti tahun ni!!orang yang buat fitnah ni tanggunglah dosa ek..

memang tak dinafikan untuk ketegori penyanyi wanita popular,dato siti memang ada saingan hebat..aku tak nak cakaplah siapa penyanyi tu..rasanya korang semua mesti dah tahu..tapi aku amat yakin yang dato siti tetap akan pertahankan kemenangannya dalam ketegori tu..

aku amatlah mengharapkan agar kita semua2 peminat2 dato siti dapat menghadiahkan kembali dato siti title "bintang paling popular" sempena ulangtahun ke15 penglibatan beliau dalam industri seni pada 1 april..abpbh berlangsung pada 4 april..molek sangatlah tu nak bagi hadiah kan..

tapi dengan syarat kena kerja keras ok!!undi banyak2!!beli paper bh banyak2!!harga paper bh rm1.50 satu..kalau beli 10 helai sehari,baru 15 ringgit..ok lah kan..abpbh ni setahun je sekali..kita semua boleh lakukannya sitizoners!!

kepada dato siti,saya akan terus menyokongmu forever!!apa pun keputusanmu,saya tetap akan doakan yang terbaik buatmu...

maturedBOY:undi jangan x undi!!

0 re$pon$:

Catat Ulasan