Related Posts with Thumbnails

Jumaat, Januari 8

NOVEL TWILIGHT

aku nak bercerita pasal novel twilight..

last week,aku dah beli novel twilight yang pertama punya..malay version lah..aku memang lah boleh baca in english but rasanya lebih best kalau baca dalam malay kan..memertabatkan bahasa melayu..hehehehehe..

aku beli beli novel ni bukannya apa,aku nak baca lah juga novel yang paling laris di dunia ni..ramai sangat orang yang suka baca novel and watch movie twilight ni lenih-lebih lagi remaja seperti aku ni..jujur,aku tak pernah watch pun kedua-dua filem sekuelnya,"twilight" dan "new moon"..so aku plan nak baca novel je lah..best jugak kan..

twilight ni ada empat novelnya iaitu..twilight,new moon,eclipse and breaking dawn..kalau boleh aku nak beli dulu tiga yang last tu and then baca lepas pmr finished baru best..tiada gangguan..betul tak??

aku beli novel yang pertama tu dengan harga RM35..berbaloi lah kan..tebal novelnya..tak rugilah kan..novel ni ditulis oleh stephanie mayer..novel yang pertama tu aku baru je baca smpai m/s 25..hahahahahaha..

0 re$pon$:

Catat Ulasan