Related Posts with Thumbnails

Jumaat, Januari 8

SO FAR SO GREAT

selama seminggu aku belajar untuk tahun 2010 ni,alhamdulillah aku cepat menyesuaikan diri dengan suasana baru,kawan baru,cikgu-cikgu baru..

cikgu-cikgu yang mengajar aku semuanya "ngam" dengan aku..hehehehe..tentang kawan-kawan pula,ramai juga kawan-kawan aku yang aku dah rapat tahun lepas..so tak ada masalah lah..baru2 ni je ada budak baru dari johor yang berpindah ke sekolah aku dan kebetulan menetap di kelas aku..best jugak dapat kawan baru..tapi dia ni jenis agak pendiam..

aku pergi sekolah dengan menaiki van..tahun ni kira tahun ke3 aku naik van tu..tahun depan plan nak ambik lesen motorsikal then pergi sekolah naik motorsikal!!apa lagi kan..

aku juga nak bercerita pasal sekolah aku pada tahun ni yang peraturannya semakin ketat!!takut juga mendengarnya kan..kali ni,pk HEM sekolah akan collect buku2 pelajar untuk pihak sekolah check adakah pelajar2 buat homework atau nota..kiranya dua kali check lah after cikgu..tapi apakan daya aku..aku hanya pelajar yang hanya mempu mengikut peraturan sekolah..aku ok je...



last,aku nak berkongsi tentang misi aku untuk get 9A dalam pmr tahun ni..pmr akan berlangsung pada pertengahan bulan oktober nanti selepas raya..aku memang dah tanam azam yang tinggi untuk berjaya..aku ingin sangat nak hadiahkan kejayaan ini kepada kedua-dua ibu bapa kesayanganku..aku harap kamu yang membaca ni dapat mendoakan aku ya..

-maturedBOYxxx-


0 re$pon$:

Catat Ulasan