Related Posts with Thumbnails

Khamis, Disember 31

HARI PERTAMA 2010

hari ini hari pertama tahun 2010..setakat ni biasa-biasa sahaja cuma malam ini!!menonton konsert bagaikan sakti dato siti nurhaliza dan m nasir!!can't wait for it..bestnyer sitizoners malaysia yang pergi ke sana..kalau ku ikutkan hati,mahunya aku pergi..tapi apakan daya aku..esok lusa nak start sekolah dah!!so kena ready lah

masuk sahaja tahun 2010,maka umur aku menjadi 15 tahun..sekejap je masa ni berlalu ek..dan tahun ini jugalah aku ada misi yang penting itu untuk mendapatkan 9A dalam PMR..memanglah dalam hati ni berdebar-debar..tapi nak buat macam mana..kena je lah tempuhinya for my future..betul x??

jap lagi aku nak pergi ke perpustakaan seri intan..nak beli pen,buku log,buku latihan n banyak lagi lah!!baju,seluar sekolah dah beli..hari daftar ialah pada hari sabtu..berdebar juga aku nak tahu aku duk di kelas mana..honestly,memang aku tak puas menikmati cuti sekolah ni..hehehehe..sekejap sahaja 6 minggu tu berlalu..

of cos tahun ni aku busy..lepas habis skul,mesti ada extra class..tapi mungkin start bulan 2 kot..tak tahu lagi..nasi baik gak malam tak ade..mesti nanti aku boleh post kat sini dalam 2 kali je seminggu ataupun lebih kurang dari itu..tidak!!
yang pasti susah untuk aku update twitter and facebook..aku akan cuba juga buka sekali dalam sehari..tapi kalau difikirkan semula,ianya untuk kebaikan aku jugak kan..

aku harap thaun 2010 ni akan menjadi tahun yang baik untuk aku..doakan aku ya kawan-kawan!! xxx

-MATURED BOY-


0 re$pon$:

Catat Ulasan