Related Posts with Thumbnails

Rabu, Disember 30

KETAGIH KEPADA TWITTER


jangan terkejut baca tajuk di atas..ya!!aku memang tengah demam "twitter"..aku mula membuat akaun twitter seingat aku pada bulan 6 tapi aku baru aktif selepas hari raya kalau tak silap..memang lah kat twitter ni,tak ramai orang malaysia but aku dapat tahu yg pengunjung twitter di malaysia sudah mencapai 500,000..ramai orang kata yang twitter ni tak best..daripada apa yang aku dengar lah!!

aku pun sekarang ni dah ada 803 follower kat twitter(banyak x?)..ada lah dalam dua tiga orang follower aku yang dari malaysia..yang lain banyak dari amerika and serata dunia like brazil,poland,france and more..


twitter yang terkenal dengan simbol "burung kecil yang berwarna biru" ini memang lah tidak seperti "facebook" yang banyak menyediakan banyak application kan..aku tahu orang malaysia ramai orang yang guna "facebook"..aku pun ada and sentiasa update..

kita boleh update apa yang kita buat kat twitter..aku sentiasa berbuat demikian..di twitter,kalau kita update status,ia dipanggil "tweet"..so far,aku dah tweet 4,703.dalam sehari pasti ada topik yang hangat dan kita boleh memberikan pandangan tentangnya

sekarang ni,artis malaysia pun ramai yang ada twitter..kepada kawan-kawanku di malaysia,try lah "twitter" ni..best punya..kalau korang ada seorang follower,tentu korang akan rasa teruja dan nak tambah lagi follower kita tu..kita juga boleh follow orang of cos..

-MATURED BOY-xx


0 re$pon$:

Catat Ulasan